Glad påsk!!!

Idag är det äntligen lite påsklov! eller lov och lov, har ju ändå plugg som måste göras men är i vart fall hemma tillsammans med min Emil :) Idag fick jag nog mitt bästa påskägg någonsinn!! stort så att det kunde innehålla en fotboll så undrade jag vad Emil hittat på denna gång. Det var en hasselnötsglaze (den mörka) och en passionsfruktsbalsamvinäger (den ljusa) båda suuper goda! Hasselnötsglazen hade vi till klyftpotatisen ikväll och det var himmelskt gott, bilder på kvällens middag kommer senare.

Har ni fått något gott/spännande/roligt i era påskägg?

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag får inte mitt ägg förrän imorgon bitti, men jag hoppas (och vet) att jag kommer få godis i det. Dock vet jag inte vad mamma köpt för godis iår, men det är ju lite kul med en överraskning :)

Spännande innehåll det var i ditt ägg, men jag skulle inte vilja ha ett påskägg utan godis ;)

2010-04-02 @ 07:21:29
URL: http://www.linasmatkarlek.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0