Zumo!

Nu är jag tillbaka i Sverige igen!! Skönt att vara hemma, men kyl, frys och skafferi står och gapar tomma så det blir att hyra en bil och bege sig till City Gross senare idag :P

När jag var på Irland så var jag frekvent besökare på Zumo, en juicebars kedja som fanns i de flesta städer på Irland


Här sitter jag med en supergod Tahiti spice på Zumo i Dublin :) Mums!!

Cliffs of Moher på Irlands västkust, tror de var Europas 3:e högsta stup :) Vackert var det!!

Killarney nationalpark, vi tillbringade en hel dag till cykel här :)

Torc waterfall i Kerry


Vad hittar ni på i sommar? Några tips på bra sommarmat i denna värme?

Kommentarer
Postat av: Tina

Åh, jag vill verkligen åka till Irland. Funderar på om jag ska åka dit och plugga. Jag är mest intresserad av att plugga till dietist eller socionom, ska kolla upp om de har de programmen där. Irland är så otroligt vackert!

2010-08-02 @ 11:41:52
URL: http://fashtastic.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0