Resemat :)

Vi ska ju ut och tågluffa nu, och något som vi lärt oss från förra året är att man behöver lite mat med sig för timmarna på tåg kan bli långa och maten man kan köpa ombord är ofta svindyr. Sen tenderar jag att bli väldigt lättretlig om mitt blodsocker sjunker, så det är bäst att ha något lätt tillgängligt med sig :D

I vår packning åker det alltså ner färdiga knäckemackor, muslibars (köpta i 6-pack på citygross), rågbröd (brukar vara svårt att hitta utomlands), mjukost på tub (behöver inte förvaras kallt utan går bra att ha i väskan), pulversoppor och te.

När man kommer sent till sitt hostel kan det vara svårt att få tag på mat, men med en pulversoppa och en macka är man en bra bit på väg, det kommer att komma till en del färsk frukt på vägen också om jag känner mig själv rätt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0