Pastasallad, foccatia och en smarrig efterrätt

Svägerska och hennes vännina är på besök och jag har förståss bjudit på mat! Något som är lätt att göra till många och som är gott och går snabbt är pastasallad :) Till pastasalladen bakade jag dessutom foccatia, vilket aldrig sitter fel :) Till efterrätt hade vi browniefudgecheesecake, japp smaka på det namnet!! Den smakade lika gott och mäktigt som det låter!!

I denna pastasallad hade jag pasta, vinegrättdressing, 2 påsar salladsbld, coctailtomater och fetaost. I skålar jämte så att de som ville ha fick ta för sig av hade jag annanas, knaperstekt bacon, marinerade bönor och avokado.

 

Detta var en super god och kladdig kaka, men vääldigt mäktig :) receptet har jag lånat från Viktoria

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0