God Jul och Gott Nytt År!!

Hoppas ni haft en lika trevlig ljul som jag! Mycket mat, familj, vänner och resor har präglat denna jul som nu går mot sitt slut. Imorgon är det sista dagen på detta året och sedan börjar ett nytt år med nya möjligheter och äventyr. Det största för mig kommer nog att vara att jag tar min dietistexamen om bara 15 dagar!! Så detta året börjar för mig med jobbsökande :) Hur kommer ert nya år att börja? Planerar ni några nyårslöften?

I morgon ska jag och Emil laga en femrätters nyårsmiddag somän så länge ser ut så här:
  1. Krämig löksoppa med timjan
  2. Het räkcoktail med grönsaker
  3. Helstektkött med potatiscroketter, rödvin- och grönpepparsås, helstekta champinjoner och grönsaker
  4. Ost och kex med Vickans fikonmarmelad
  5. Bär med lättvispad vaniljgrädde
Får se om vi orkar all mat eller om vi skippar ett par rätter :P Vad ska ni äta på nyårsafton?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0