Inslagning av födelsedagspresent

Sofie fyller 24 och imorgon ska vi fira henne! Jag fick nöjet att slå in en present åt henne:D jag älskar att slå in presenter! Pappret är ett indiskt bomullspapper som jag hittade på bókrean för några dagar sedan och spetsen är en vaniljvit 5mm spets med guldtrådar och för att göra det hela lite färggladare knöt jag in ett lila sidenband. Själv tycker jag det blev urläckert :D Jag skrev också ett roligt rim... men eftersom det finns en risk att Sofie läser min blogg innan imorgon kväll så tror jag jag väntar med det :P


Kommentarer
Postat av: Sofie

åhh det var det finaste paketet! nu blir jag nyfiken på rimmet, du får ha högläsning ikväll :) spännande! ses snart!

2010-03-05 @ 08:13:15
Postat av: Filibabba

Vilken fin blogg du har Carita!! :-)



/Elina

2010-03-05 @ 21:30:47
URL: http://filibabba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0