Pendlar-frukost

Jag går nu min praktik i södra Stockholm och det tar mig ca 1,5 timme att ta mig dit enkel resa. För att få sova lite längre om morgnarna så har jag min frukost med mej och äter på tåget :) Jag älskar praktiken! man lär sej så otroligt mycket att huvudet snurrar helt när man går därifrån på eftermiddagen! Utbilldningen har gått så fort och jag är nu inne på min sista termin efter praktiken har jag bara min uppsats kvar, det betyder att jag är färdigutbildad dietist i mitten av januari! Hoppas ni har det lika roligt som mej... men kanske lite mindre stress :) Det kommer nog bli lite sporadiskt med inläggen under min praktik, men håll ut! Jag kommer tillbaka så snart jag hinner!

Så här såg min frukost ut i fredags morse: hallon-, blåbär- och björnbärssmoothie med havrebröd med isbergssallad, skinka och tomat.

Kommentarer
Postat av: Karin

Mumsfillibubblan :) Tycker att din frulle alltid ser så mumsig ut vännen <3

2010-09-04 @ 22:46:14
URL: http://saudade.blogg.se/
Postat av: Elina

Jag funderar också på att göra som du och ta med mig frukost och äta på bussen, så man får sova lite till! Kul att du har det bra på praktiken, jag tycker också att det är riktigt roligt! :D

2010-09-05 @ 15:17:30
URL: http://filibabba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0