Taylors & Jones

I fredags åkte jag inom Taylors & Jones och hämtade upp vår förbeställda meatbox. Har ni köpt några av deras produkter någongång eller såg ni när de var med i l"Landet brunsås"? De har suveränt goda hemgjorda korvar och kött av bästa kvalitet och personalen är alltid supertrevlig så emellanåt köper jag och Emil en sådan här meatbox av dem:

Detta är en liten box och innehåller: 2 mörade nötstekar, 2 kycklingfileér, 2 steak and onion burgar, 2 lamburgare, 4 fläskkorvar (finns i en massa olika smaker, särskillt goda är oak smoked bacon och savory mustard), 6 tjocka bacon skivor, 2x400g nötfärs, 1 liten paj (de två jag har smakat steak and mushroom och beef and smoked bacon har båda varit super goda) samt 200g engelsk cheddar men den har jag bytt mot extra korv (att kunna bta ut delar av meatboxen mot något annat man vill ha ger pluspoäng i min bok :) ) Denna box kostade 550kr och vi kändeoss supernöjda med innehåll och kvalitet, så har du inte testat några av deras produkter innan så gör det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0