Slut på praktiken

Nu har jag gjort min praktik, det var sista dagen i tisdags och gissa om jag har lärt mig saker alltså! Det har varit otroligt kul att jobba med "riktiga" människor och patienter och jag har verkligen trivt på reAgera där jag gjorde min praktik. Det är på ett sätt jättte tråkigt att praktiken är slut eftersom det var så roligt och lärorikt, samtidigt så är ytterligare ett steg mot att bli färdig dietist avklarat! I fredags var det kursintroduktion till C-uppsatsen och jag o min söta vännina Sofie ska skriva om hur kostinformation förmedlas, spännande! Detta är den sista kursen på utbildningen och i januari kommer jag vara färdigutbildad dietist!!!

Sista dagen i Skärholmen bjöd jag på lite fika: denna pumpapaj i storformat och..

Chokladkaka med jordnötstäcke, en variant på denna chokladkaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0