Advent!

Nu har första advent rusat förbi och i morgon är det redan den förste december! Tiden går så fort! Här ligger snön djup och i morse när jag cyklade till min pilates var det minus 15 grader, men vinterlandskapet var otroligt vackert:) Svängde inom affären påvägen hem idag för jag tänkte köpa en adventskalender till Emil men de hade bara tråkiga Toy Story och Cars kalendrar så jag bestämde mig för att göra en egen! Köpte en massa små saker som jag slagit in :) Allt ät eller drickbart! Mer säger jag inte så Emil tenderar att läsa bloggen ;)

Så här såg vårt frukostbord ut den försteadvent :)

Det här är alltså Emils adventskalender där han får fiska upp ett paket varje dag till vi beger oss hem över julen :D

Har ni en adventskalender? Vad för någon?

Kommentarer
Postat av: Emil

SÅÅ Spännande! :D

2010-11-30 @ 21:58:47
Postat av: Helena

Vad gulligt med massa presenter :)

2010-12-03 @ 19:07:04
URL: http://matresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0