Min matgladje bloggen fyller 1 år!

Hoppas ni har haft en fin alla hjärtans dag! Här levs det fortfarande i flyttlådor, men idag är en dag att fira! Bloggen Min matglädje fyller nämligen 1 år! Och detta tänkte jag fira med en liten tävling :)

Jag vet att ni inte är så glada för att lämna kommerntarer, men jag önskar lite åsikter från Er! Vad vill ni läsa om här på bloggen? Vill ni veta mer om olika näringsämnen, dieter, träning, något speciellt livsmedel, allergier eller vad som! Lämna en kommentar till detta inlägg och jag kommer att välja ut en som får välja mellan ett kryddpaket eller en näringsberäknings beräkning för hur din kost sett ut ett par dagar med några kommentarer! Så kom igen, det är runt 50 personer här varje dag, några av er har väll en tanke om bloggen?! Om en vecka (dvs den 24/2 utser jag en vinnare!


Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis på födelsedagen bloggen :) Eller det var tydligen igår, men ditt inlägg dök inte upp på Bloglovin för idag! Eftersom vi har ungefär samma kunskap så önskar jag bara att du fortsätter med dina inspirerande recept och fina bilder vännen. Keep up the good work <3

2011-02-17 @ 12:36:37
URL: http://karinsgodaste.blogg.se/
Postat av: Mia Olsen - ätstörd {anorexia nervosa}

stort grattis till världens bästa matblogg! :)



skulle vilja ha lite mer av vegetariskt, säsongs mat (råvaror), hur mycket näring du får i dig av olika råvaror och lite mer om dieter gärna! :)



ha det super!

2011-02-17 @ 17:34:19
URL: http://marslammet.blogg.se/
Postat av: Emily

Hej gillar bloggen som du vet,

För min del ser jag gärna att du lägger upp tips och exempel på veckomenyer, frukost, lunch, kvällsmat och diverse mellanmål. Då jag bor själv och är student kan det kännas lite torftigt med inspirationen ibland. Samma delemma gäller när det kommer till matlåder, så jag skulle bli väldigt glad och tacksam om du kunde lägga upp några bra recept på matlåder gärna varma och kalla sådana. Är enormt lång kö till mikrovågsugnarna ibland, så då vore det skönt att bara kunna sätta sig direkt med matlådan samt att ha en säkrad plats vid borden så man slipper stå upp :P.

Jag är även nyfiken på det asiatiska köket så om du hittar några härliga recept på bean buns eller pork buns, okonomiyaki, takoyaki som du känner för att pröva kan du ju lägga upp dem. ^^

Du får gärna ge exempel på nyttig billig mat kan tycka det är svårt att räkna ut vad en måltid bör kosta och vad den är värd. Om man jämför vilka näringsämnen man får i sig via rätten.

Tycker inte du ska lägga upp dieter, Finns tillräckligt utav det hälsoskadliga materialet på nätet, allt handlar om att göra av med lika många kalorier man tar in. Undantag gäller dock för allergier så som gluten allergi, mjölkallergi osv. Om du hittar bra recept på detta så kan du ju lägga upp dem ^^

Lycka till med allt och fortsätt med det bra arbetet på bloggen ^^

Kram

Emily

2011-02-19 @ 18:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0