Honey I´m home!!

Någon kvar här? Jag har åter kommit hem efter ett halvår i vackra Skåne, där jag endast hade modem-internet! Så att äns försöka skriva recept och ladda upp bilder var bara att glömma. Nu är jag i vart fall tillbaka i Stockholm och tillbaka på arbetsmarknaden efter att haft världens bästa jobb som kommundietist, saknar jobbet och alla härliga människor jag fick nöjet att jobba med! Så nu nu ska jag försöka lägga upp lite mer recept!


Efter en shoppingrunda med min söta svägerska testade vi en superhärlig lite italiensk restaurang mittemot konserthuset på Hötorget, och besvikna blev vi vekligen inte!

Kommentarer
Postat av: Frida

Muuuums!och va mätta vi blev :P

2012-04-13 @ 15:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0