Misslyckad kaka

Ibland får man så suveränt bra ideér som man bara måste testa! För lite sedan fick jag en sådan, nämligen att göra fönsterkakor som överraskning till eftermiddagsfikat till min Emil..... men det är ju inte alltid man lyckas med dessa spontana ideér :) detta blev resultatet:

Detta är en mördeg där jag skurit ut hål i degen och fyllt med jordgubbsklubba som jag mortlade sönder till fint pulver. Dock blev mördegen varken god eller hållbar utan trillade sönder när jag tog fotot, me det var en kul idé!


Kommentarer
Postat av: Karin

Hihi, gullig idé :) Synd att de gick sönder bara, men jag tror Emil uppskattade det ändå!

2012-03-26 @ 17:58:20
URL: http://karinsgodaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0